Maquinaria per a custruzione agricula cun camione di 58 metri di pompa

U 4 di settembre, u 15u BICES 2019 macchine di costruzione, materiale di costruzione è mostra di macchine minerarie è cunferenza di scambiu tecnicu in Apertura di a nova mostra naziunale di Pechinu, induve parechji fabricatori sò riuniti.

A machina di custruzzione agricula hè apparsu cù u novu camion di pompa di béton di 58 metri.
U camion di pompa di calcestruzzu 58 metri hà utilizatu un boom di 6rz, chì hà renditu u rendimentu più stabile, l'efficienza di a custruzione hè aumentata di 20%, è l'intensità di u travagliu hè ridutta assai.

Sguardendu a bices2017, Changyuan Agricultural Construction Co., Ltd. hà participatu à l'esposizione cun un novu camion di pompa di cimentu di 37 metri di un ponte unicu, è hà guadagnatu u "Premiu d'oru" per i prudutti innovativi di u macchinariu di costruzione BICES, chì hè statu assai elogiatu da tutte e sfere di vita.

In questa mostra, a custruzzione agricula hà riappruppu assai, è i clienti anu firmatu cuntratti di compra di vittura in situ.

In questa mostra, a custruzzione agricula hà riappruppu assai, è i clienti anu firmatu cuntratti di compra di vittura in situ.

Per rinfurzà à i vechji è novi clienti, a sucietà di a custruzzione agricula hà lanciatu attività preferenziali speciali durante a mostra. In solu trè ghjorni, hà firmatu ordini per 15 camioni di pompa in totale!

Cù i vantaghji d'operazione convenienti, stabilità è bassa tassi di fallimentu, a camion di pompa di cimentu di u macchinariu per a custruzione agricula hè stata sempre favurita da a maiuranza di i clienti. A machina per a costruzione agricula piglia senza preziosità i clienti cum'è u centru, piglia "una qualità di grande fiducia, un serviziu di migliurà di u mercatu" cum'è a filosofia di u cummerciu, mellora continuamente u livellu di ricerca è sviluppu di produttu, produzzione è di fabricazione è serviziu tecnicu, è crea un valore più grande per i clienti.

U nostru impegnu di serviziu:

1. Dentru u tempu specificatu in u cuntrattu, mandate à tempu u persunale per guidà l'installazione è a cumissioni;

2. In un annu dopu a consegna di a merce, se ci hè un prublema di qualità in a fabricazione di i prudutti, a riparazione deve esse realizata;

3. Fornite una furmazione per u persunale per l'operazione è u mantenimentu per l'utilizatori;

4. Fornite un serviziu di mantenimentu pagatu per tutta a vita è furnitura di pezzi per i prudutti venduti;

5.2-24 ore in tempu puntuale, u fabricatore rende incondiziunamente a perdita causata da fallimentu di trattà in tempu puntuale.


Tempu di posta: 19-20-20
Prudutti Featured - Sitemap