Quantu ci vole à rimpiazzà u mutore diesel di a pompa chì agita?

A manutenzione è a manutenzione di u mutore diesel di a pompa di agitazione differisce in stagioni diverse. In estate, a temperatura hè alta è l'attrezzatura funziona relativamente stabile. Ùn avemu micca bisognu di riscaldà in anticipu cum'è l'invernu, nè serà incapace di principià per un bellu pezzu. Dopu, l'editore vi presenterà cumu prutege u mutore diesel di u camion pompa:

D'inguernu, a temperatura cala in parechji lochi. Alcuni clienti anu rispostu chì l'attrezzatura ùn hè micca stabile cum'è in estate. In realtà, queste sò reazioni normali di u dispositivu. Cum'è a guida di l'invernu, u mutore deve esse riscaldatu. E nostre pompe celeste agitate sò adatte ancu per pompe agitate montate su camion chì devenu esse azionate in modu ragiunevule è ragiunevule.

Allora cumu mantenemu un mutore diesel à pompa agitata in invernu? Duveria principià cù u mantenimentu di parechje parti impurtanti di u mutore diesel. Una hè a parte di lubrificazione di u mutore diesel di camion pompa. A cumpunente lubrificante ghjoca un rolu assai impurtante in tuttu u prucessu di trasportu di cimentu. Dunque, u costruttore deve prestà attenzione à parechji prublemi di manutenzione. Durante u prucessu di manutenzione, l'utilizatore deve ricurdà chì u mutore diesel deve esse rimpiazzatu per a prima volta dopu 40 ore di operazione. L'intervallu di cambiamentu d'oliu dopu u cambiamentu iniziale di oliu deve esse determinatu secondu u so usu è a qualità di l'oliu.

Dopu fate attenzione à u filtru d'aria di u mutore diesel chì agita a pompa. Sta parte di u mutore diesel hè stata aduprata annantu à u situ di custruzzione per un bellu pezzu. Quandu ci hè assai polvere, duvemu esse attenti à u filtru grossu, ma s'ellu hè un filtru d'aria secca, deve esse pulitu solu quandu l'indicatore di polvere o l'indicatore hè acceso.


Tempu di posta: Mar-31-2021