Cosa deve fà se i pneumatici di a vittura pompa si rompe

U camion di pompa di cimentu porta più carricu, è e cundizioni di strada sò soprattuttu pobule, dunque hè faciule avè tagliatu u pneumaticu scanzatu da e materie estere è oggetti affilati in a strada. L'operazione di a temperatura alta hè ancu una grande prova per i pneumatici di i camioni di poche pompe, chì ponu riduce a so vita di serviziu, senza parlà di l'occurrenza di colpi di pneumatici. Cumu operà quandu hè tempurale?

1. Applica a cola, aspettate chì a colla si secca à l'ombra, infila u tessulu di gomma è di cordone in u pneumaticu, è poi compacca per evità l'aria.

2. Hè necessariu di cugliera u traumu esternu di u pneumaticu cù l'aria di riparazione di u pneumaticu chì hè uguale cù a dimensione di u pneumaticu, è poi chjappà a riparazione di gomma di gomma cruda. Ci hè da nutà, chì u riempimentu di u sigillante pneumaticu deve esse 2-3 mm più altu ch'è a pediera.

3. Utilizate l'expansore di pneumaticu per apre apertamente u pneumaticu, mette a borsa di aria in u saccu tissutu o coperto cù u pudellu di talcum, poi mette u pneumaticu in u moldu superiore, aghjunghje foglia di ferru in u centru di u moldu superiore è in u mozzu inferiore, mette a placa di gomma sopra u airbag, poi mette a piastra di ferru per mantene l'aria, mette u ferru di pressione è stallate u vituperiu.

4. Stringete e duie viti di piombu per comprimì u pneumaticu. Assicuratevi chì u pneumaticu adatta u muffa strettamente. Se no, sguassate u vituperiu è u ferru di pressione, è aghjustate da u principiu.

5. Tagliate u restu di gomma vulcanizzata per assicurà chì a traccia hè pisata.

Per i travagliadori di riparazione, se riparanu parechje volte è ùn anu micca sperienza, pruvanu sempre di riparà cù pneumatici di scartu prima. Quandu riparà, spessu verificanu se a temperatura di a macchina di riparazione di i pneumatici hè normale è se a pressione di a borsa d'aria hè normale. Portate occhiali protettivi quandu utilizate a grinder; appoggiare a grinder e toccare delicatamente per evità di rimbalzare

Ricordu di calore:

Avà, i pneumatici sò più caru. Se ci hè solu una piccula crack, si pò salvà un saccu di soldi si pò corregge. Eppuru, se a crack hè grande è per via di sicurità, avemu sempre bisognu di rimpiazzallu.

U camion chjucu di pompa di cimentu hè un tipu di equipaggiu meccanicu utilizatu da parechji partiti di custruzione, chì ponu migliurà assai l'efficienza di a custruzzione. In a custruzzione, perchè hè cunvenutu per muvisce è aduprà, hè accoltu da a maiuranza di i partiti di custruzzione.


Tempu di posta: 19-20-20
Prudutti Featured - Sitemap