Changyuan City Agriculture Agriculture Agriculture Co., Ltd.

Changyuan City Agricultural Construction Machinery Equipment Co., Ltd. hè una impresa chì integra R & D, pruduzzione, vendita è serviziu di camiò pompe in cimentu. A cumpagnia hè situata in u "Parcu Industriale di l'Automobile di a Città di Crane in Cina", accantu à l'Autostrada Daguang in l'ovest è l'Autostrada Provinciale 308 in u sudu.

A cumpagnia hà bè immubiliare di 60 milioni di yuan, copre una superficie di 240 ettari, è hà una zona di custruzzione di 40.000 metri quadrati. Hà attelli standardizati, linee di pruduzzione di camion di pompa in cimentu chjucu è mediu, è una pruduzzione annuale di 300 camion di pompa in cimentu chjucu è mediu.

I camiò à pompa chjuchi è mediani sviluppati è prudutti da a sucietà anu ottenutu un numeru di tecnulugie brevettate. U camionu pompa à 37 sezzioni à un metru à 37 metri sviluppatu è pruduttu da a cumpagnia hè ben accoltu da l'utilizatori. In u 2017, u camionu di pompa in cimentu 37m à un asse unicu hà vintu u "Premiu à u Produttu per l'Innovazione Internaziunale di Macchine per a Costruzione BICES Cina".

I principali prudutti di a sucietà includenu camion pompa miscelatore di 30 metri, camion pompa miscelatore 33 metri, camion pompa miscelatore 38 metri, 33 metri, 37 metri, 38 metri, 42 metri, 47 metri, 50 metri, è camion pompa di 58 metri. Durante l'anni di sviluppu, i prudutti sò stati continuamente aggiornati.

A cumpagnia hè sempre stata aderente à a filusufia cummerciale di "riunisce i cori di e persone cun integrità è guadagnà u mercatu cù qualità", è hà guadagnatu elogi unanimi da i clienti.


Tempu di posta: Mar-29-2021