U camion di pompa in cimentu deve esse pulitu spessu?

Commercial-app1     Ognunu sà chì e vitture di famiglia chì di solitu guidemu anu da esse pulite spessu, allora u camion pompa deve esse pulitu regolarmente? U camion pompa di cimentu hè un veiculu cù funzioni speciali. U so ambiente di travagliu hè sia in situ di custruzzione sia in strada. Ùn importa micca induve hè, hè polverosa, chì spessu causa un stratu di polvere nantu à l'esternu di u camion pompa. Parechji prupietarii credenu chì u camion pompa L'ambiente di travagliu hè cusì. Finchè e parti interne sò currettamente mantenute, a polvere à l'esternu ùn hè micca impurtante. In fattu, sta idea hè sbagliata. Se u camion pompa di cimentu ùn hè micca pulitu in tempu, chì male farà? Xiaoke vene quì per voi tutti oghje.

Prima, ancu se a pulizia di u camion pompa in cimentu ùn influenzerà micca direttamente u funziunamentu di u camion pompa, influenzerà a vita di serviziu di l'attrezzatura in u camion.

Prima di tuttu, ogni camion pompa hà una scatula di ingranaggi, chì hè un dispositivu cù funzione di dissipazione di calore. Durante u funziunamentu nurmale, a pressione d'aria in a scatula di ingranaggi aumenterà cù a generazione di vapore d'acqua, è a valvula di a scatula di ingranaggi sarà aperta per scaricà u gasu, cum'è a valvula di sicurezza di una pentola à pressione. Se a valvula di a scatula di ingranaggi hè bloccata da oggetti stranieri impuri cume ghiaia, fangu, ecc., U vapore d'acqua in a scatula di ingranaggi ùn serà micca scaricatu, ciò chì influenzerà seriamente u statu di travagliu di a scatula di ingranaggi, è e prestazioni di lubrificazione è a putenza di trasmissione diminuisce, è u discu di embrague sciddicherà. L'incapacità di u vapore d'acqua à scaricà provocerà ancu chì l'oliu in a scatula di ingranaggi acceleri a diluizione, è a sostanza diluita bloccherà ulteriormente a valvula, chì hè un circulu viziosu in studio. U cambio hè una parte assai impurtante in a carrozzeria. Una volta chì si verifica un fallimentu, u camion pompa ùn pò mancu compie una guida ordinaria.

In siconda, camioni pump, escavatori, pompe di trasferimentu, piloti di pile è altre macchine da custruzzioni sò dotate di un radiatore oliu idraulicu per rinfriscà a temperatura di l'oliu in u mutore per assicurà chì u mutore principale possa funzionà nurmalmente.


Tempu di posta: Nov-07-2020