Cosa hè di cracking di cimentu

U béton hè un tipu di materiale di custruzzione adupratu da parechji partiti di custruzzione per l'oghje. Se ci hè una crepa in u cimentu durante a custruzione, quandu u cracu hè troppu grande, hè assai faciule da causà a filtrazione di a struttura di cimentu, cunghjucendu a diminuzione di a durabilità. L'stabilità di u cimentu hè direttamente ligata à a sicurezza di l'edificiu. Dunque, hè assai impurtante per riduce u cracking di cimentu, chì hè ancu un prublema assai preoccupatu di parechji partiti di custruzzione.

In pratica, spessu usamu un superplasticizer è un minerale minerale, chì ponu risponde megliu à i bisogni di u travagliu, ma u prublema di cracche di cimentu ùn si pò migliurà, dunque aduprendu un agente più espansivo, chì pò assai migliurà l'abilità anti crack di cimentu è di prevene crepa. . Comparatu cù l'agente riduttore di riduzzione è a fibra sintetica, l'agente di espansione di u mischju in u béton hè un schema di rispunsevule, in particulare cù l'agente di espansione chì hè originariamente rifiutu industriale cum'è materia prima, chì mellora assai a rata di utilizazione di e risorse. A zolla di ferru di vanadiu hè una robba solida prodotta da la fusione, chì pò cumpensà a retrazione, mantene a stabilità di u cimentu, è hà una attività d'idratazione. Dunque, cù a so excelente prestazione, hè pussibile rimpiazzà l'agente d'espansione sulphoaluminate cumunamente usatu è diventà un novu favuritu in l'industria concreta. I so vantaghji sò i seguenti:

Prima di tuttu, cum'è l'aghjunzione di materiali basati in cimentu, a zecca di ferrovanadiu hà un effettu evidente di compensazione di contrazione. Quandu hè adupratu in slab faccia di cimentu, pò riduce in modu efficace a contracci, riduce i crachi di cimentu è migliurà a durabilità. Un cunsiderazione cumpletu di vari fattori cum'è a forza di cumpressione, attraversu l'esperimenti scientifichi attenti, pò esse pruvatu chì i materiali basati in cimentu anu una resistenza à a compressione è à a crack più bona quandu a proporzione di scorcia di vanadiu è di ferru hè di 15% ~ 20%.

In siconda, u rapportu di forza di cumpressione è di resistenza à u béton misuratu cù u cendra di mosca sola, a zecca di vanadiu è a cendina volante hè più altu di quellu di u cimentu puru di cimentu, in particulare quellu di u béton miscelatu cù a zecca di vanadiu è a cendra volante. A costruzione propiu mostra chì quandu 20% scagia di ferru di vanadiu è 10% di cendra volante sò aduprate invece di cimentu è mischiate in cimentu, l'effettu di l'applicazione hè bonu in dui prughjetti di rinfurzà di pannelli.

L'usu di a slag di ferrovanadiu per rimpiazzà u cimentu, sia per migliurà a prestazione di materiali basati in cimentu, sia per l'usu di i rifiuti industriali, ghjoca un grande rolu, micca solu per prevene crepa di cimentu, ma ancu per risparmià e risorse è prutege l'ambiente.

U pruduttu principale di Puguang Teqi hè un camion di 25-46m di pompa di cimentu chjucu è mediu cù vantaghji tecnichi core è una excelente performance di costu. Sempre aderisce à u cuncettu di serviziu di "fiducia pesante di qualità, mercatu di serviziu di migliurà di serviziu", è prova à custruisce una impresa di fabricazione intelligente orientata à u serviziu.


Tempu di posta: 19-20-20
Prudutti Featured - Sitemap